Klachten

Klachtenprocedure

Bent u niet tevreden over de behandeling of over de dienstverlening van de Trombosedienst Leiden dan kunt u dit melden.

Dit kan schriftelijk of per e-mail gestuurd worden naar onze klachtenfunctionaris Mevr.M.Koelewijn, Rijnsburgerweg 10, 2333 AA Leiden of m.koelewijn@lumc.nl

U ontvangt binnen 10 dagen een bevestiging van ontvangst.
Uw klacht wordt in behandeling genomen, er wordt indien noodzakelijk hoor-wederhoor toegepast en u ontvangt het resultaat schriftelijk.
Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen doch enkel geregistreerd.
Heeft u een verbeterpunt dan kunt u dit ook op bovenstaande wijze kenbaar maken.

Uitsluitend indien de klacht niet door de Trombosedienst Leiden afgehandeld kan worden of er sprake is van blijvende onenigheid, bestaat de mogelijkheid op te schakelen naar de onafhankelijke Geschillencommissie waar de Trombosedienst Leiden bij aangesloten is.

De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissie.nl

Consumenten, zorgaanbieders en ziektekostenverzekeraars kunnen beklag indienen bij de NZa over de, door de Trombosedienst Leiden, gehanteerde formulieren.
Een dergelijk beklag heeft betrekking op formulieren die naar oordeel van de klager overbodig of te ingewikkeld zijn. Uitspraak van de NZa strekt de zorgaanbieder, ziektekostenverzekeraar en consument tot een bindend advies.

 

Meer informatie over de klachtenregeling vindt u hier.