Inlogproblemen

  1. Ik kan niet inloggen omdat het inlogscherm blank is
  2. Ik heb een code gekregen maar kan niet inloggen
  3. Ik kan niet meer inloggen op de app van mijn telefoon
  4. Ik kan niet meer inloggen omdat de verbinding niet meer beveiligd is

1. Ik kan niet inloggen omdat het inlogscherm blank is

De invoervelden email adres en wachtwoord verschijnen niet

De meeste inlogproblemen hebben te maken met  de browser Internet Explorer of Edge (Windows 10).
Bij andere webbrowsers zoals Chrome, Firefox en Safari zien we dit probleem niet.

U kunt hier Chrome downloaden of Firefox

2. Ik heb een code gekregen maar kan niet inloggen

Antwoord: Na 6 mislukte pogingen kunt u niet meer inloggen. Vraag een nieuwe inlogcode aan via de link “wachtwoord vergeten?” in het inlogscherm. U ontvangt dan per e-mail een nieuwe inlogcode. Advies: Kopieer de code en plak deze in het veld wachtwoord. Handmatig intypen geeft vaak problemen. Na het invoeren van de code dient u een eigen wachtwoord met letters, een hoofdletter en cijfer(s) aan te maken. Dus niet de code opnieuw gebruiken.

Dit is het webadres. www.tdleiden-tropaz.nl
Inlog_nieuwe_Tropaz_491x171

3. Ik kan niet meer inloggen op de app van mijn telefoon

Heeft u een nieuwe telefoon in gebruik, of bent u uw pincode vergeten, kijk dan bij Tropaz app.

4. Ik kan niet meer inloggen omdat de verbinding niet meer beveilgd is.

Kunt u niet inloggen op Tropaz, vanwege dat de verbinding niet meer beveiligd is, dan kan het  betekenen dat uw browser zo oud is dat ze niet meer in staat is om een veilige verbinding te bouwen. De browser moet up-to-date gemaakt worden.  Hieronder kunt u de link aanklikken voor de browser die u gebruikt.

Microsoft Internet Explorer Het beste kunt u deze updaten door de laatste versie te installeren. Deze kunt u vinden via: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/download-ie

Google Chrome Via het volgende adres https://support.google.com/chrome/answer/95414?hl=nl legt Google uit hoe u Chrome kunt updaten.

Mozilla Firefox Werk Firefox bij door drie eenvoudige stappen te volgen. Bekijk de stappen via https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-bijwerken-meest-recente-versie

Apple Safari Deze kunt u updaten via de standaard software updates van Mac OS X. Een korte instructie hoe u dit kunt doen is te bekijken via https://support.apple.com/nl-nl/HT204416

Is uw browser up-to-date en kunt u nog steeds niet inloggen vanwege geen beveiligde verbinding stuurt u dan een e-mail naar trombosedienst@lumc.nl met de melding en uw patiëntnummer. De ICT beheerders zijn druk bezig om dit probleem op te lossen.