Inlogproblemen

  1. Ik kan niet inloggen omdat het inlogscherm blank is
  2. Ik heb een code gekregen maar kan niet inloggen
  3. Ik kan niet meer inloggen op de app van mijn telefoon

1. Ik kan niet inloggen omdat het inlogscherm blank is

De invoervelden email adres en wachtwoord verschijnen niet

De meeste inlogproblemen hebben te maken met  de browser Internet Explorer of Edge (Windows 10).
Bij andere webbrowsers zoals Chrome, Firefox en Safari zien we dit probleem niet.

U kunt hier Chrome downloaden of Firefox

2. Ik heb een code gekregen maar kan niet inloggen

Antwoord: Na 6 mislukte pogingen kunt u niet meer inloggen. Vraag een nieuwe inlogcode aan via de link “wachtwoord vergeten?” in het inlogscherm. U ontvangt dan per e-mail een nieuwe inlogcode. Advies: Kopieer de code en plak deze in het veld wachtwoord. Handmatig intypen geeft vaak problemen. Na het invoeren van de code dient u een eigen wachtwoord met letters, een hoofdletter en cijfer(s) aan te maken. Dus niet de code opnieuw gebruiken.

Dit is het webadres. www.tdleiden-tropaz.nl
Inlog_nieuwe_Tropaz_491x171

3. Ik kan niet meer inloggen op de app van mijn telefoon

Heeft u een nieuwe telefoon in gebruik, of bent u uw pincode vergeten, kijk dan bij Tropaz app.