Tropaz app

 

Tropaz app

1. Wat kunt u met de app

  • De dosering van vandaag bekijken
  • De volgende INR controledatum
  • De doseringskalender raadplegen
  • Historie INR uitslagen
  • Het sturen van berichten
  • Bijzonderheden doorgeven
  • Invoeren van de INR alleen door zelfmeters.
  • Contactgegevens
  • Afvinken van ingenomen medicatie

2. Voorwaarde voor het gebruik van de app

  • U maakt gebruik van  het programma Tropaz.
  • U bent onder behandeling bij Trombosedienst Leiden.

3. Hoe installeer ik de app op mijn smartphone en tablet

Raadpleeg hiervoor de E-learning van de Tropaz app.
In de E-learning staat de functionaliteit van de Bluetooth beschreven, deze is nog niet in gebruik.

4. Nieuw e-mailadres

Gaat u een nieuw e-mailadres in gebruik nemen dus ook voor Tropaz, stuur ons dan per e-mail een verzoek uw e-mailadres te wijzigen. Zodra u van ons een bevestiging hebt gehad, kunt u daarna weer inloggen in Tropaz met uw nieuwe e-mailadres. U kunt uw oude wachtwoord blijven gebruiken net als inlogcode op uw app.

5. In gebruik nemen van een nieuwe telefoon

Als u een nieuwe telefoon in gebruik neemt en u heeft de Tropaz app gedownload dan zult u eerst de app weer moeten registreren. Verwijder dan gelijk het profiel van de oude telefoon in het Tropaz portal.

6. Pincode vergeten

Als u uw pincode vergeten bent, dan moet u het mobiele apparaat verwijderen in Tropaz.

Registratie    (Klik op afbeelding om te vergroten)

Het mobiele apparaat verwijderen doet u in de Tropaz portal door rechts “Mijn gegevens” te selecteren en daarna op de zwarte balk “Mobiele apparaten” aan te klikken. Vervolgens klikt u op de link “verwijderen” achter het apparaat waarvoor u niet meer kan inloggen. Sluit de app.

Als u hierna de app weer opstart begint de registratieprocedure opnieuw. U moet dan eerst op uw app inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord voor Tropaz. Volg daarna de aanwijzingen op het scherm in de app.