Tropaz app
1. Wat kunt u met de app
- De dosering van vandaag bekijken
- De volgende INR controledatum
- De doseringskalender raadplegen
- Historie INR uitslagen
- Het sturen van berichten
- Bijzonderheden doorgeven
- Invoeren van de INR alleen door zelfmeters.
- Contactgegevens
- Afvinken van ingenomen medicatie
2. Voorwaarde voor het gebruik van de app
- U maakt gebruik van het programma Tropaz.
- U bent onder behandeling bij Trombosedienst Leiden.
3. Hoe installeer ik de app op mijn smartphone en tablet
Raadpleeg hiervoor de E-learning van de Tropaz app.
In de E-learning staat de functionaliteit van de Bluetooth beschreven, deze is nog niet in gebruik.
4. Nieuw e-mailadres
Gaat u een nieuw e-mailadres in gebruik nemen dus ook voor Tropaz, stuur ons dan per e-mail een verzoek uw e-mailadres te wijzigen. Zodra u van ons een bevestiging hebt gehad, kunt u daarna weer inloggen in Tropaz met uw nieuwe e-mailadres. U kunt uw oude wachtwoord blijven gebruiken net als inlogcode op uw app.
5. In gebruik nemen van een nieuwe telefoon
Als u een nieuwe telefoon in gebruik neemt en u heeft de Tropaz app gedownload dan zult u eerst de app weer moeten registreren. Verwijder dan gelijk het profiel van de oude telefoon in het Tropaz portal.
6. Pincode vergeten
Als u uw pincode vergeten bent, dan moet u het mobiele apparaat verwijderen in Tropaz.
Het mobiele apparaat verwijderen doet u in de Tropaz portal door rechts “Mijn gegevens” te selecteren en daarna op de zwarte balk “Mobiele apparaten” aan te klikken. Vervolgens klikt u op de link “verwijderen” achter het apparaat waarvoor u niet meer kan inloggen. Sluit de app.
Als u hierna de app weer opstart begint de registratieprocedure opnieuw. U moet dan eerst op uw app inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord voor Tropaz. Volg daarna de aanwijzingen op het scherm in de app.