Trombosedienst Leiden stopt met faxen
In samenspraak met de Vereniging Eerstelijns Apotheken Rijnland (VER) en met de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) is Trombosedienst Leiden e.o. (TDL) per 1 december 2022 gestart met het faxgebruik uitfaseren door over te stappen naar het versturen van beveiligde mail (Zivver).
Voor apotheken:
Het originele recept wordt dan niet meer verstuurd per post. De medicatieoverdracht vanuit de apotheek ontvangt de TDL graag via beveiligde mail.
Voor Ziekenhuizen , huisartsen en tandartsen:
Aanmelding, her aanmelding en ingreep formulieren kunnen gemaild worden naar de Trombosedienst. Ook informatie vanuit de trombosedienst naar u als behandelaar zal per mail verzonden worden.
Mocht TDL niet beschikken over het mailadres dan zal TDL in de komende weken contact opnemen om dit te noteren. TDL zal dan meteen de toegangscode voor het gebruik van Zivver verstrekken.
Contactgegevens TDL:
Telefoon algemeen 071-5262449
Algemeen e-mail: trombosedienst@lumc.nl
Aan en her aanmeldingen e-mail: Secretariaat-TROD@lumc.nl
Ingrepen e-mail: Ingrepen_trombosedienst@lumc.nl